Thursday, February 24, 2011

banyak,mmg banyak....cerita nk cerita..eh?ape ni?








pasal kawen
  1. pasal banjir
  2. pasal mesir
  3. pasal pameran pengantin
  4. pasal birthday
  5. carik pasal...
eh eh ,yg nombor enam tu bkn ye.tak masuk dlm senarai pon.
ha,tengok.ade 4 cerita.punya lama tak update kan.haritu nk update rasa mcm,ah nnt lah,ah malas lah,ah takde idea lah.tapi rupa-rupanya byk jugak pasal yg bukan carik pasal nk di ceritakan.
em..so,mane 1 yg nk di kupas terlebih dahulu sambil mkn kueh bahulu di johor bahru?
eh,ape ni merepek mkn kerepek.ok ok serious hilarious.
em,bersempena dgn bulan di awal tahun iaitu bulan januari la.mgkin itu tarikh yg sesuai bg afni bukan nama sebenar,ye la sbb nama penuh dia nur afni binti mahfuz merangkap ex-assistant manager aku,masa aku partimer dkt borders the curve dulu; berlangsungnya walimatul urus anak sulung kepada incik mahfuz loorr.nun di kampung sawah sempadan tanjung karang pada
30 januari 2011,sekitar jam 12tghari.
hari yg indah lg dirahmati dgn hujan renyai.kejadian ni dah lama terjadi,cuma lmbat update je.mmg dah basi.
beberapa perkara i adored damn much on her wedding.di antaranya adalah :

  • her bride's gown! comel ok!
  • hantaran. sejuk mata memandang.memandangkan dia guna fresh flower hijau dan epal hijau.epal original ok,bkn tiruan.boleh makan tau.
  • pelamin! sweet je.mmg ngam ngam dgn halaman rumah dia tu.dgn juntaian artificial flowers,tp ttp nmpk mcm fresh flower! kira olahan gubahan yg berjaya memukau jugak.
nasib baik ada kereta yg agk kosong utk memuatkan diri aku dan ucop mok utk ke majlis.dan diantara yg pegi adalah aku,sayang ku,ery,maizun,zaza,jimi,kak zue and her family serta beberapa org kenalan maizun yg aku tak kenal.dan inilah hasilnya bila geng borders dan juga ex-borders seperti aku dan ucop mok bergabung.......




* dan di kesempatan ini, perasmian di pintu gerbang berjalan dgn lncar..




*ketibaan yg mulia PUAN nur afni dan ENCIK mukhlis (eh,betul ke eja nama your husband tu madam?)



*afni ni,muka dari dulu aku tak tau nk describe mcmna masa dia happy,marah etc. sama je ekspresi muka dia tu la..




*ha ha,itu dia.nampak dah senyuman dia...




*ee ee ff ff..suka nya gaun dia! nnt i nk suruh jovian mandagie design utk i gaun yg lbh comel plus sweet lah!





*hah,yg ni lg bagus.baru nmpak betul betul happy sampai nmpk gigi!




* ok senyum lagi dan lagi...




*dan senyum lagi..eh eh,yg ni tetamu bkn ratu sehari...





*aku,ucop mok dan kak zue(borders manager,tropicana mall)




*dan dpt bergmbar dgn ratu sehari juga ratu berhari-hari.eh?
dan goodies bag juga,kau ada?



*ucop mok & afni.
'teruja aku afni peluk aku'
begitulah kata si ucop..



* ery a.k.a zita & afni.
takpe ery,mgkin kau akn menyusul naek pelamin tak lama lagi...







*ha baju pink tu adik pengantin perempuan,nabila atau nama borders nya kak nab..
alangkah teruja sampai tertutup mata dan ternganga mulut...




*maizun,management trainee(MT) di borders...




*DAN masih lg teruja juga terkinja-kinja walaupun dah nk balik...



*sebab apa teruja?
sebab rumah takde sawah bendang mcmni,kau ada?





* dan hasil utk hari tersebut...
hujan wey! nasib baik la aku ni jnis memikir jugak nk lindungi kaki..
bak kata ery 'ah kasut tok kadi'...
jeles kan tu?
haha




....sekian,tamatnya cerita #1,




*to be continue......

1 comment:

ulatygsukemkndaun said...

hhahaha nape ucop mok??
gler la ko ni..+ kasot tok kadi pun mhal gak