Tuesday, January 25, 2011

sedetik seketika..

dah alang-alang berjaga mlm setelah sekian lama-tak-lama-jugak-la utk aku berjaga mlm seperti selalu-selalu di shah alam,di sbbkan mlm ni punye lah gedik gaban perut ni.kau sje je kan perut,nk bg aku rse seram sejuk melayan perasaan kt jamban tu 12tghmlm.ah pedulik sama bunyi-bunyi keliling.cengkerik mmg pandai main peranan mengeluarkan bunyi aura nye.siap kau cengkerik,bkl jdik santapan lunch si udang galah lah kau nnt.
eh,ape cer ni der psl cengkerik segala pulak.haih.okay okay..
british council,akhirnya kau bakal aku tawan bbrpa hari lg.jln ampang jga bkl menyaksikan seorang pejalan kaki tegar di hiruk pikuk kota itu nnt.ah,yg penting ilmu itu akn ku genggam seeratnye.biar peluh mencurah,biar menitis airmata asalkan hasilnye nnt berbaloi baloiii...
wah,lbh nmpk siap nk promote iklan kamdar berbaloi baloiii.kamdar kne byr royalti ni :)
since after spm mmg nk sgt msuk tmpt tu,even if there's just offered an english short-course for us.US..ye kami kami yg beria-ia nk majukan thp keLONDONan kami je.yg tak berminat,tidak dipaksa,cuma di alu-alukan kdtgan mereka.iye,serious u'olls.haritu mase i dtg 21januari utk placement-test tu.staff kt bc tu okay la.bila dah hbs test tu,ade la sorg staff lelaki ni yg aku kira bkn rkyat kita,i mean he might be the citizen of thailand or myanmar i guess.dia nmpk aku,dtg kt aku siap tny how was ur test?when will u cme back here to register? bla bla..dan dia bla..
sbb aku pun mmg dah nk bla mase tu.dah ptg okay,tak sgka pulak placement-test smpai berjam-jam.dan dan resultnye,aku di tmptkan pd level intermediate 5.wah vavavom,teruja jap.
si lecturer bernama marc (jacobs) lursberg tu betul ke nk tmptkan aku kt level tu.rase mcm tak layak pulak..okay okay whatever it is,sentiasa teringat pulak kata-kata dri norman abdul halim.
ala rapper zaman kegemilangan masa aku baya-baya ank sedara dia skrg..
kena tau ape minat kita,ape kemampuan kita,capai benda tu dan jadikan ia menjadi sebuah kejayaan yg luar biasa,buat apa yg kita minat.haa betul tu abg norman kru,baru boleh capai sebuah dua kereta mcm hummer kuning abg tu or or or lamborghini biru tu kan :)

No comments: