Sunday, October 10, 2010

physical vs mental.



satu petang yg damai,kau ku lihat menanti seorang teman..teman yg takkan dtg.
eceh wah,tiba-tiba je tersembul lagu xpdc ni.okay2,main storyline.td ai pegi mamak juga.itu mamak juga ada ckp mcmni..
m for mamak , M for Me.

m (sambil lap meja,nk amk order) : awk mkin kurus laa..sakit ka?

M (gulp,buat2 terkejut) : oh,ye ke? tak cukup tidur kot,tak cukup rehat.

m (senyum dan diam)

M : eh,awk igt muka saya ke?
(pertanyaan ala-ala pelik plus teruja)

m : mestila..

okay..got it.persoalannya...

  1. wahai aney,sila jawab dgn jujur.adakah awk stalked saya?
  2. atau..awk nak ckp saya selalu dtg lepak mamak stall anda?
  3. eh,aney..awk boleh igt semua muka yg lepak situ ek?hebat..
  4. atau atau atau..aney nak ckp sy menawan wlupun slim melim mcm gadis fashionable kt bwh ni,tp malu nk ckp?mcmtu?


*okay,this girl called hana tajima.
mmg tak boleh samakan dia dgn ai la.
comel kot!
and and..she's got style ok!




aku bukan selalu pon lepak situ,lepak wifi baru 2x termasuk td.dtg tapau makanan bru beberapa kali since al-ali cafe placed at perdana ni.rasa kelakar.aney igt muka aku.haha.okay perasan fames jap.haha.suka hati ai la.
but,seriously im telling you the truth..obvious gila lah most of them(i mean) org sekeliling yg kenal aku je la tegur perubahan fizikal!
kurus lah kau skg,tak mkn ke,on diet huh?,sakit ke? and so on.sampai dah lali,muak,jelak ngn setiap pertanyaan yg hny akn menurunkan lagi berat bdn aku ni o.0



*appeton weight gain / ensure milk ,
mana yg cpt memberi kesan?




No comments: