Monday, July 6, 2009

musim.




pertama tama kalinya kepingin ucap selamat untuk diri sendiri yang suda masuk hari ke 4 mengalami selsema,demam dan batuk.batuk,lagi menjadi.sakit tekak.pening kepala reda.tapi batuk melarat.tadi pukul 10 pagi,buat kali ke-2 nya aku berjumpa doktor.sendirian ke klinik kesihatan shah alam ss7 tu.pinjam motor ucuk.memecut sambil uhuk uhuk.terbatuk batuk.tak tahan suda.

memang ramai ya amat manusiawi disitu.ambil nomor giliran.huh?no 1251?lamanya.tunggu je la.ko ingat ada orang kesian kt ko.hey ni kelinik gamen la wey.ramai org.semua sakit mau cek ama dokter.tingkah laku la wey.kena sabar mcm yg lain la wey.okay.

dalam duduk duduk menunggu giliran,mata melilau melihat kelibat manusiawi ke hulu hilir.aku dapat bilik no 8.tertera dipintu nya, 'klinik kesedaran denggi'.huh?apaan sih?mungkin sebab aku kategori demam juga.dapat bilik tu.2 org dokter dlm blik tu.slh sorgnya dokter cina masa cek hari tu.yg acuh xacuh,endah xendah cek aku hari tu.tp kali ni bkn ngn dia,tp dokter yg dduk dpn dia.
perempuan.melayu.mengandung.

dia panggil nama aku.tapi aku nak trus dduk sblah dokter cina tu.ale ale dokter melayu tu panggil nama aku dlm nada yg agk tegas.aku pun dduk sblah dia.xjd dduk sblah dokter cina tu.then dia ckp 'kan saya yg panggil awk,dduk sini'.ehmmmmmmmmmmm...
dia tny skit apa.dmam dan batuk-batuk.muntah-muntah x?x.cirit-birit x?x.bpe hari.dari hari jumaat.bmkna da lbih tiga hari?ya.nape xckp kt kaunter dpn?xtau kna ckp.awk pegi cek darah.ktne.bilik no4.pastu?dtg sini blik.xpyh tgu sy pgil.ok trimakaseh.

ehm,awk dmam biasa je.xde apa apa.
*sure takut aku denggi or.........h1n1.wow.hebat.tapi,bkn okay.aku demam biasa.diulangi.BIASA.
sy bg awk ubt demam,batuk,selsema,vitamin.ahah.sah-sah aku kena tilik,tenung ubat-ubatan tu semua hari-hari sampai sihat.emmm.
eh,telan ubat tu okay.bkn tilik tenung saja.mana dtg sehat kalu xmau telan itu ubat looorh.

hari tu musim durian aku melantak,
kini musm demam aku juga melarat.
tapi syukur ada yg tlong jaga.
tengs to ucuk...
TERIMA KASIHHHHHHHHHHHH...


*thnx ucuk bushuk boyot,sggup jg masham ni.lyn kerenah,jaga makan ubat-ubatan,belikan koyok(xsuka pakai koyok.hee.),letakkan cool fever kt dahi(sgt cool babe),belikan ubat-ubatan,dan segalanya.sungguh kasih sayang.
:)
TENGSALOT.

No comments: