Saturday, June 27, 2009

(none)

ALHAMDULILLAH...
lama suda xbersuping.harini sgt,amt pnat.damnly sleepy.headache,tp skg le lg post en3 kn.sggup.demi mgukuhkan lagi igtan pd kjdian yg amt3+sgt3 super duper gembira,bahagia.jln dri mall ke mall dgn ucuk.dri OU,g THE CURVE,then IKANO.sgt happy.i should be thankful.thnx ucuk.terima kasih byk3.mengidam wedges,flat pump shoes and bag da lma da.finally,i got it.ehmm.tp td bli gk cardigan even xtfikir pn nk bli crdgan arini.wrne cekelat.hee.da la smlm dpt bearrrr.beshar.hee.aku bg nama 'celat'.stand for chocolate.coz wrne cekelat.hee.shomell,soft sgt blu dia.em,so cik messy,cik yot,and cik lim da ade kwan bru.td pling wt aku xthan,crik beg tuk aku.dri kul 1-6pm,cri bag shja.ksot pling kjap.pling ksian kt ucuk r.sggup gk tman and so on.cian dia.SORYYYYY.dri satu kdai ke kdai lain.nose,padini,vincci,blay,and tah kedai pe lg tah.smpai nek pusing pale aku.mgkin gk ucuk pening.tp...dia still le ckp,'im okay,xde pe.xpnat'.kesian dia tpksa lyan pe'el aku yg damnly cerewettt berat.ak nk gk crik yg ade tali pjg.xmo jz ade tali pndek je.haih.sabar yerr.hee.and the worst part is(worst?) tu la bag pling mahal stkat ni dlm sjrah idop aku.em,i couldn't imagine.tah la.speechless.xpnh tbyg.harga?xyah la tau k.xtly,not the worst part but the beshhhh...happpyyy part.
should be thnkful.AMIN..........





*kalu hari-hari cmni kn besh.
tp,xmgkin...
jz sbar.usaha sndri tuk dptkan pape pn k.
jgn nk susahkn org len ag k.
i'll try...
insyaALLAH...
:)

2 comments:

sarahmeay.snm said...

wehh
kau tuka number eehhha?

perawan said...

mne dpt num ak?
alahai,
asyikk juga kalau bkesempatan melihat peformasi kak fynn jamal sabtuday ini kan.
tapi,
afdal lagi kalu kau mau pulang ke kampung.
pulang sajala.
len msa tentu ada tuk kak fynn tu kan...