Sunday, June 21, 2009

merindu.


ROHAYA SALLEH


*fyi,femili dia ada keturunan kemboja.aku lak indonesia.mmg sesuai sgt jd mbe.haha.

lama sudah tidak ku jenguk,intai,tengok,lihat,perbaharui laman blog aku.faham-faham suda,tiada saluran tenet.astro ade la.lyann.he.ni pun lucky dpt pnjam laptop rohaya jp.smntra dia mndi(haih,ank dra mndi mlm2 buta cmni.berembun,xbaik tau.sme je la aku.he) aku pun galak la mengetuk ppan kekunci ni.yeay.td shrian aku ngn rohaya jln.tghri dia smpai cni,dri poli(skg dia prktikal kt poli s.alam,so mkin pjg la kaki aku mlgkah) 6 bulan ko kt cni aya.puas la ko hidup kt bndar mati ni aya.aku muak suda ni.tghri smpai aku ajk dtg umh aku dlu,kta lpak dlu.mkn,mnum,on9,borak,ngumpat,then tman aya g tadisma.umh liza,then bwk aya g ss17 bli tket.gelabah tol minah sorg ni.nk blik johor nxt week(aku jles.dush3.he).mlm td g giant,tman aya bli cntact lenses,kt optical england.then g cc.ish,glbah tol.dh ade broadbnd pn nk gk g cc.the main prposed is,nk kcau si jay tu.ahah.hrap mklum,kmi mmg suka kacau skat org.tak suka?lntak hang la wey.lalalala~
cm mngena pulak hroskop aku bulan ni...'bertemu semula dgn kwn lama,yg dh lma xjmpa.kekalkan hbgan tersebut dan perbaiki'...
semoga aku dpt bersua kmbali dgn shbt,tman,kwn lama yg lain.haih.rndu kalian~

No comments: