Wednesday, June 2, 2010

jadikan aku lebih sabar,redha dan memaafkan!

dimana lagi letaknya tahap kesabaran engkau wahai dma?
okay,walau berminggu berlalu sudah ceritera itu.tapi aku?kau igt boleh hati ini memaafkan semudah itu?kau igt boleh hati ini menerima dgn..'emm,redha je la'..mcm tu?
kau igt fikiran ini tak diganggu dgn bisikan syaitan yg mahu terus aku berprasangka terhadap sygku sndiri?! akibat onar yg kalian(ok,walau syg ku watak utama) taburkan terhadapku dan dihadapanku! kedua mataku menjadi saksinya.
tapi kau kena igt,pnh tak kau cuba tepuk tgn sebelah saja?bunyi tak?
mcmna pulak dgn dua belah tgn,mesti bunyi kan!
kau sedar tak byan roni! status pos aku dilaman sesawang yg bilamana kedengaran agk emo/melenting itu mmg ku tujukan buatmu perempuan.khas.supaya kau tahu dan sedar bagaimana aku rasa hingga kini.bagaimana rasanya ditusuk pedati kala aku kurang sihat dan bertambah jatuh sakit dek onar kalian.
kau igt boleh aku pasrah saja?aku bukan sape-sape, yg kau fikirkan boleh memaafkan mu wahai perempuan dgn seikhlas hatiku.yg mungkin kau lihat aku secara luarannya cool/muka keibuan(konon)/chill lah/sempoi/slumber dan akan memaafkan mu?kalau mungkin,hny ungkapan dibibir semata utk menyedapkan lakonan dihadapan syg ku itu.
kejam kan aku?tapi keji kah aku?
dan okay,mcm ni la.mungkin aku boleh memaafkan kalian berdua.mungkin.tapi melupakan?
tidak.tak mungkin sama sekali.itu saja.
aku cuma mahu kalian tahu(terutama kamu sygku!) , bagaimana rasanya disakiti begitu.letakkan dirimu ditempatku.pedih der,wa cakap lu..

..........................

...tsskk..tsskk.....

..........................

emm,
pedih.
itu saja mampu aku katakan.
dah kering airmata mengalir,mungkin.
astagfirullahalazim,bagaimana lagi utk aku berhenti memaki hamun begini..
lalu semudahnya memaafkan mu?supaya tidak lagi dilekati rasa membenci?






*face your fears like a pro.and i'll face my sad just like nothings happened.

sampai saat ini aku tunggu kau berdepan dgn aku.okay.jelaskan keadaan itu.
walau dia dah memberi keterangan,tapi tak cukupkan hny dari sorg suspek..
'-'

No comments: