Thursday, November 5, 2009

contenglah *5

pejam mata,
tarik nafas.
huh.
.........................................................................

saya memerlukan pek-ais,
mata lebam.
penat.
letih lesu.
tambah,tensen.
ya iya la.
dua hari berturut kerja lebih masa.
tuntutan dan keperluan buat aku terdesak.
yes,desperate.

em.

........................................................................


hari pertama buat rpl(return back to US,buku/stok lama)
hampir menangis.
huh,si zaza peng#*^ siap gelak kt aku.
tembak kang.
mana tak nya mcm nk nanges,
tah arahan(org ats) yg mna satu yg betul.
yg mana satu aku nk ikut weh.
padahal kerja dh siap,
pastu ckp tak pyh wt cm tu cmni.
kena itu ini.
em,selagi jd org bwh mmg mcm ni adatnya.


--------------------------------------------


tadi pun wt rpl,
yeah,dan itu dia kalau dh ada airmata meleleh dari spa lg.
aku la tu.
bkn sbb tensen keja je.
tp ada benda lain jgk yg wt tambah tensen.
lantak la spa yg tau / nmpak aku nanges.
janji aku lega sikit.
puas.




teruskan usaha dan bersabar ney...
credit to 'cik ben'.
gave a helping hand for me.
kesian jgk kt dia,
jd mgsa aku psl tensen keja.
maap.





*yeah,
sok dateline rpl.
US.........we are coming.
dem.

No comments: