Monday, October 19, 2009

deco deco deco


*the truth is,we have to return it back.tp aku kan manusia jakun.jd aku bw blik saja.
sorok-sorok aku bw keluar,tp td masa melewati gerbang keluar agk cuak.takot bunyi siren scanner.huh.mmg td nasib aku.lega.
this catalogue as my inspirations.








*ouh my darling baby i love you.woi,berangan lg dan lg?
ah,yg pnting aku puas.konon kot nk hias bilik ank mcmni.
okay ke?atau over ke?








*okay,nak sgt katil cmni.walau ku tahu,sgt tak muat to be share with my other sibling.
tp nk jugak la katil ni.







*ala-ala tmpt berlabuh utk duduk-duduk.dan yg pasti ini tmpt utk beradu.
less is more.






deco deco deco,
wishlist.
tadi aku mintak dihantar ke ikea lg.nak cuci mata lagi.
dan paling penting dpt bwk blik katalog.secara seludup.
haha.

No comments: