Friday, August 21, 2009

plan A #

wo-ooo.
benarkan saya menjerit selantangnya,
hingga penuh ruang perpustakaan ini dgn jeritan saya.
bolehkah?
akibat,
dpt tajuk yang tak best.
igtkan dpt topik schizophrenia atau split personality atau anxiety disorder atau yg sewaktu dgnnya yg mudah2 dan senang2 shj.hee.

*suka hati je kn.

topik assignment utk aku,
obsessive compulsive disorder(OCD)
dan juga pasangannya...
attention deficit hyperactive disorder(ADHD).
semua mmg dpt 2(dua) topik sorg satu.
so mmg fair la kan.
i am lucky,ada tmpt jana kuasa.
pinjam buku kakak aku,apa guna dia amk psychology kan?kan?hee.
lgpn assignment ni associated with psychology.
topik yg kami dpt ni dri chapter mental illnesses.
jgn smpai aku sakit mental suda.
hee.
xtly,tak ssh sgt.tp material utk tjuk aku dpt ni mcm sikit je.
(tp?mcm?)
kalau malas mmg wujud word 'tapi'...
kalau belum cari betul-betul mmg ada word 'macam' ...
jd misi mencari bku psycho patut diteruskn.




*psiko,skizo,psiko,skizo!!!






No comments: