Friday, August 7, 2009

perihal kertas kedua terakhir.

sangat tidak hebat perasaan aku hari ini,
sangat tidak hebat.
sangat tidak hebat jawapan aku tadi,
sangat tidak hebat.
kertas sains dan math,
memang tidak hebat.
disaat aku ketandusan jawapan dan idea-idea menarik,
aku mengharapkan keajaiban berlaku,
kot-kot la pari-pari datang membantu.
eh,merepek,
tengok aku melalut lagi.
pre-school science and math,
tunggu la kau di akhir semester nanti.
memang dengar macam senang,
bukan sekadar elaborated makna sains dan math.
tapi masukkan juga teori dan konsep dan fakta dan kemahiran dan kiraan dan bahagian dan perbezaan dan apa lagi tah.
harap madam saadah bagi kesian punya markah.
ahah.
the day after today,
paper last.
creative thinking.
semoga aku lebih kreatif menjawab esok.
AMIN.

No comments: