Wednesday, August 12, 2009

its hard to forgive me,rite?




aku tak pasti,
apa benar tentang sesuatu dan seseorang..
yang telah ku lakukan dan ku hampiri diri nya,hatinya kini.
tapi yang pasti,sayang itu tetap ada.
ya,sayang!

aku mula keliru,
pertelingkahan besar yang berlarutan hingga kini.
meratap sayu,hiba.
rasa terpinggir,dipinggir oleh seseuatu..seseorang.

aku mula takut,
apakah onar yang ku lakukan mengganggu-gugat hubungan ini.
sayang yang menyelinap, adalah konkrit.
biar teguh.
teguh tak runtuh.

maaf.
hanya itu yang mampu ku katakan.
biar apa pun,
aku dan DIA yang tahu dengan apa yang ku katakan.


:(



2 comments:

sarahmeay.snm said...

sayang, tidak apa
ini baru sayang yang perasaannya tetapi sampai tersentap kat jiwa kan?

belum lagi kau rasa cinta. :)

perawan said...

ya...
cinta.
aku perlu hayati nya.
karna perasaan ini sungguh indah,
asyik,air mata,gelak tawa.
semuanya anugerah YANG MAHA KUASA.