Friday, January 9, 2009

sesuatu di hari terakhir~

dem.hanya itu yg bisa gw ucapin tika ini deh.gw makin ngerasain pusing nya endas ini deh.shit.OMG!
ouh.hari ini berakhir lah sudah perang minda tuk pertengahan semester.gi mana?ya iya,bisa-bisa aja nggak asyik deh.karna gw sik stdy tok.kmk rsa mcm mo fail jak(gila,indo+srwak)haha.
ok.arini sbject INTRO.TO CRITICAL THINKING.
mmg gila critical oh.agk ting tong gk pale nk jwb soalan td.haha.pdn mka ak.stdy men2.nk tau x?tika ni ak taip smbil rsa cm nk gelak guling2.t'igt kisah kt dlm exam hall td oh.aku....er..aku...emmm..(tlong la jgn gelak sgt kt ak ok?)
aku terkentut td msa dlm exam room.haha.dh ckup.dua harkat je.gila,siyesli stomach ache dri smlm oh.pdah & akbat melantak xigt diri.nek kn jari anda t'hdp sy okay?ahah.apakah.mula2,kali pertama ak le than lg.kali kedua aku cm dpt rsa paip gas nk bcor dh.kali ketiga,boomm.siyesli,klu ade yg dgr im sory okay?haha.dh la ak dduk blkang skali.blkang ak lak tuh si pgwas ppriksaan.haha.pdn mka gk kt dia kne tala asp beracun.jhat coi!ops.
ak kira agk lma x update blog oh.sibuk brgkali.iya la tuh.coi!ak siap roger kt 'mbe2' ak lg.jgn kacau(msj or cl) cple of day.ak gtau diorg,nk rvise.knon.ahah.em...tgok je la nnt cmne...result nya.
ak bru je blik suping bju dpt la 2 helai.shlai bhrga rm59.30(goblok kn toke kdi 2.hlal je la yg sen tuhh..)coi!yg shlai lg rm29.99(apa kta tlis je la kt price tag 2...rm30 je ke)ngok ngek.yeay.ak bli bju bru oh~lma sgguh xsrung sesuatu yg bru di bdn ku ini..(ceh,pdhl ai2 bru bli onitsuka shoes)sok we all(ak,aedah,lia & ain) nk tgok movie.blas dndam.ak alami tekanan maha hbat.





*past is past...=)

No comments: